Billedgruppen

Billedgruppen: Træffes i Borgerstuen på Glumsø Bibliotek hver tirsdag fra kl. 13.30-16.00. Her vil der være mulighed for at aflevere billeder og eventuelt tidsfæste dem. Vi er primært interesseret i at digitalisere billeder fra den tidligere Suså Kommune. Billederne bliver herefter afleveret til NæstvedArkiverne. Foreningen har rådighed over ca. 2200 digitaliserede billeder fra fotograf Otto Nielsens glaspladearkiv. Han havde forretning på Ringstedvej i Glumsø fra 1928 til 1972. Der er på flere af billederne navne på personerne, men vi mangler stadigvæk en hel del endnu.

Ring til Otto Høst telefon 21 29 09 46 eller Knud Christensen telefon 23 46 95 93 og få en aftale. De øvrige deltagere i gruppen er Anni Krag, Jørgen Ditlev Jensen og Rona Jensen.

Birthe Augustesen | Svar 12.01.2019 15.34

Er blevet fotograferet flere gange af Otto Nielsen, bla. til min konfirmation og bryllup,har billeder fra min opvækst gennem årene, dejlige minder.

Herligt og hurtigt at gå på opdagelse i billeder. Sjove detaljer og ret underholdende. Og få en snak med de ældre om historie.

Billedgruppen har modtaget 1
Herlufmagle Kro har modtaget 1